Betterware Polska
Strona główna  |  Kontakt
17 kwietnia 2014 r.
Roberta, Rudolfa
Witamy w Betterware
Zostań Członkiem Klubu
Zamów bezpłatny katalog
Kontakt
Witamy w Betterware

W 1928 roku we wschodnim Londynie Albert Edward Clark i Edward Ernest Willis założyli firmę Betterwear. Bezpośrednia sprzedaż sprzętu i środków do gospodarstwa domowego okazała się prawdziwym hitem. Biznes rozwijał się tak dobrze, że na początku lat 30. otworzono fabrykę w Romford. Asortyment został rozszerzony, a nazwę firmy zmieniono na Betterware, aby podkreślić rosnącą różnorodność produkowanego sprzętu i artykułów czyszczących.

Betterware szybko uzyskało znaczącą pozycję wśród firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. Lata 60. przyniosły kolejny dynamiczny wzrost sprzedaży, a firma Betterware została uznana za jednego z sześciu wiodących dostawców w branży gospodarstwa domowego.

W latach 80. została rozwinięta sieć oddziałów we Francji, Hiszpanii, Niemczech i Australii. Sprzedaż zagraniczna przekroczyła dwukrotnie, a wkrótce trzykrotnie wartość sprzedaży przypadającej na jednego klienta na Wyspach Brytyjskich. Wprowadzenie nowych katalogów, ekspansja zagraniczna oraz ściślejsze powiązanie wyników sprzedaży z poziomem wynagrodzeń dało podstawy do poszukiwań nowych możliwości inwestycyjnych.

W latach 90. wartość udziałów spółki wzrosła tak znacząco, że znalazła się ona na liście 500 najlepszych firm według Financial Times.

Obecnie Betterware to nowoczesna firma z silną pozycją na rynku. Nasze produkty cieszą się doskonałą opinią, a oferta jest stale wzbogacana o nowe pomysły i rozwiązania dla gospodarstw domowych. Przedstawiciele Betterware dostarczają produkty ponad 7 milionom klientów w Europie, Ameryce Środkowej, Australii i Azji.

Rok 2007 otworzył nowy rozdział w historii Betterware. Firma rozpoczęła swoją działalność w Polsce. Teraz możliwości współpracy oraz doskonałe produkty dla domu są dostępne także w naszym kraju!


Nasze wartości

Nasza Misja

Pragniemy poprawiać jakość życia rodzinnego, dając naszym Klientom pomysły na lepszy dom, pomagając osiągać niezależność finansową naszym Przedstawicielom, dbając o rozwój zawodowy naszych Pracowników.

Nasi Klienci

Wierzymy, że ułatwiając codzienne domowe czynności, pomagamy naszym Klientom żyć wygodniej, przyjemniej, bliżej rodziny i przyjaciół. Rocznie firma Betterware wprowadza na rynek około 400 nowych produktów.

Nasi Przedstawiciele

Pragniemy dawać szansę każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności i dążyć do poprawy jakości życia. Plan Marketingowy Betterware umożliwia Przedstawicielom szybkie rozpoczęcie i dynamiczny rozwój własnego biznesu bez ryzyka, nakładu środków i inwestycji.


Co to jest MLM?

Wedug analityków biznesu, sprzedaż bezpośrednia, a zwłaszcza marketing wielopoziomowy (MLM), należy do najbardziej dynamicznie rozwijających się branż. Trend ten utrzyma się jeszcze przez co najmniej kilkanaście lat. Mimo, że na świecie ma ponad 200-letnią tradycję (pierwszy produkt dystrybuowany był w sprzedaży bezpośredniej w 1768 roku), w Polsce branża ta znana jest dopiero od lat dziewięćdziesiątych XX wieku.

Z każdym rokiem przybywa w naszym kraju zarówno klientów korzystających z tej formy zakupów, jak i osób, które związały ze sprzedażą bezpośrednią swoją karierę zawodową. I nic dziwnego! Marketing wielopoziomowy to biznes równych szans, zajęcie dla każdego, kto ceni wolność i niezależność, pragnie rozwoju osobistego i chce osiągać sukcesy zawodowe i materialne. Tutaj nikt nie pyta, ile masz lat, jakie posiadasz wykształcenie, doświadczenie zawodowe, plany rodzinne, liczbę dzieci i czy zawsze będziesz do dyspozycji firmy. Nie ma również znaczenia to, czy umiesz sprzedawać, wystarczy, że będziesz używał produktów i polecał je znajomym - Twoja rekomendacja to najlepsza technika sprzedaży.

W sprzedaży bezpośredniej korzystają również klienci. Dzięki pominięciu wszystkich ogniw pośredniczących, które występują w tradycyjnym handlu, takich jak: hurtownie, punkty detaliczne i inni pośrednicy, firmy sprzedaży bezpośredniej mogą sprzedawać swój produkt bez obciążania go dodatkowymi marżami, czyli po dobrych cenach i w dobrej jakości.

Korzystasz Ty, korzysta Twój klient. Po prostu.
© Betterware Polska 2009-2012
Odwied rwnie: www.betterware.co.uk